Detail

Basic Information


Contracting authority

Ministerstvo obrany

Details of Published Information


Date of publication

10. 02. 2020 15:25

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
DetailV čl. 5.1. návrhu SOPS je uvedeno, že „poskytovatel vystaví objednateli daňový doklad (dále jen „faktura“) za každé období, kdy byla služba řádně poskytnuta, a to nejdéle do 15- ti dnů ode dne jejího protokolárního předání objednateli“. Vzhledem k tomu, že jsou zadavatelem požadovány „provozní kontroly“ (viz čl.3.1.), které dle rozpisu v cenové nabídce jsou uvažovány v počtu 22-26 x za celé období plnění SOPS, tzn. je předpoklad 14denních intervalů, z toho logicky odvozeno, že služba bude poskytnuta každý měsíc. Proto i fakturace za tyto pravidelné servisní činnosti, uvedené v čl.3.1. by měla být měsíční, souhrnná za všechny úkony na jednotlivých výtazích u konkrétního Provozního střediska. Tedy nikoliv fakturace za každý jednotlivý úkon, a ani paušální částkou za delší období. Jedinou výjimku z této fakturace tvoří případné vyproštění dopravovaných osob (není „pravidelné“), a tyto jednotlivé případě by byly řešeny havarijním způsobem cestou příslušného provozního střediska (viz poslední věta čl. 3.1. návrhu SOPS). Co se týká elektronické fakturace – v zásadě je možná v zájmu urychlení komunikace, ale veškerá tato administrativní agenda musí jít cestou příslušného Provozního střediska, které bude potvrzovat výkazy skutečně poskytnutých služeb, jsou u něho vedeny knihy výtahů a připraví fakturu k proplacení na finanční oddělení.

Published Documents


Show detail
Detailvysvětlení zadávací dokumentaceVysvětlení zadávací dokumentace10. 02. 2020 15:25Dokument není zavirovaný